Thursday, November 3, 2011

BERCERAI SELEPAS 72 HARI

As salam sume.

Petang ni nak story pasal Kim Kardashian, celebriti jelita Amerika.




Mamy mang selalu tengok citer kuage dia dlm "Keeping Up With The Kardashians" di E! Channel. Ni kira life story dorang dalam kehidupan seharian mereka.


Beberapa minggu yang lalu mamy menyaksikan episod khas mengenai perkahwinan Kim dengan Kris Humphries yang bertemakan "fairy tale"


Mang best lah episod tu. Dari mula Kris berpakat ngan ibubapa Kim dalam mencari cara terbaik untuk melamar Kim. Alih2 sume rancangan gagal sal Kris terlampau gemuruh. So, akhirnya.., Kris plan sendiri cara nak lamar Kim. Uiii... Romantik giler si Kris ni. Dia buat perkataan "WILL YOU MARRY ME?" pakai kelopak ros merah dan menghias bilik Kim dengan nyalaan lilin.



Mamy yang menonton ni ikut sama eksaited.

Tapi sapa sangka kan.., usia perkahwinan mereka cuma selama 72 hari je. Kim Kardashian telah memfailkan perceraiannya dengan Kris. Namun Kris dikatakan masih tidak percaya dengan tindakan Kim itu.

Hai.. ni lah lumrah orang2 yang ader nama dan kekayaan. Perkahwinan ibarat mainan semata-mata2. Tak salah menonton, tapi sentiasalah berfikir semasa menonton. Yang baik jadikan tauladan dan yang kureng tu.., jadikan sempadan.

3 comments:

Ym.Bundle said...

my wife sibuk je follow citer ni kat astro pasal dorang kawin..tibe2 dah cerai pulak..pasni citer cerai pulak la..hahaha..

P/S : tengok katun lagi besh:P

Ariena Hisham said...

Nauzubillah. Minta-minta dijauhkan dari kita :') Huhu

apdm said...

salam...


minta semua ni tidak menimpa keturunan saya..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...