Wednesday, March 2, 2011

LAGI 12 HARI



As salam semua. Wah... sedar tak sedar 12 hari lagi berakhirnya MY SLEEPING ANGEL CONTEST . Setakat ini sudah lebih dari 60 orang peserta yang mempertaruhkan angel2 mereka. Aku amat berbesar hati dengan jumlah peserta yang diluar jangkaan.

Maklumlah.., ini kan contest aku yang pertama dan aku baru je berjinak-jinak dengan dunia blog ni.... belom sampai pon 3 bulan. Kalau orang yang baru kawen tu... ni masih dalam peringkat bulan madu. Seronoknye ber honeymoon kan...Rasa macam dunia ni kita yang punya. Aik.. kuar tajuk pulak.

Anyway..., contest ni mula dilancarkan pada 14 Februari hingga 14 Mac 2011. Sebenarnya ader banyak tarikh bermakna sepanjang bulan contest ini berlangsung. Nak tau citernya... ok, ini rentetannya:-

1. 14 Februari.... Hari Kekasih.. tapi bagi aku Hari Suami Isteri. Aku dapat hadiah coklat dari en. husband.
2. 15 Februari.... Maulidur Rasul.. Kekasih Allah & Penghulu umat Islam.
3. 16 Februari.... Birthday aku.
4. 22 Februari.... Birthday adik bongsu aku. Aku sayanggggg dia.
5. 9 Mac........... Birthday Nur Qaseh Ayieshah, anak bongsuku. Mamy sayanggg adek.
6. 14 Mac......... Ulang Tahun Perkahwinan sekutu contest ini IbuLuna .
7. Bulan Mac.... Bulan kelahiran En. Husband.

Yang pasti sepanjang bulan contest ini berlangsung ader banyak kenangan indah.., dan bertambah indah dengan kehadiran angel2 yang memeriahkan My Sleeping Angel Contest . Mereka semua sungguh cantik dan indah ibarat malaikat yang turun ke bumi menyusuri pelangi berkilauan.

Kepada mereka yang masih belum menyertai contest ini.., jangan malu jangan segan. Jemputlah segera menyertai kami. Siapa tahu.., tuah mungkin milik anda.!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...