Thursday, March 31, 2011

HADIAH2 "MY SLEEPING ANGEL CONTEST" DIPOS HARI NI







Assalam semua. Pada 22 Mac yang lalu, aku telah pun mengumumkan kesemua pemenang My Sleeping Angel Contest dan hari ni bermulalah perjalanan hadiah2 untuk angel2 yang telah berjaya meraih tempat pertama hingga saguhati. Sebenarnya, aku memang nak kirim semua hadiah pada 28/3 yang lalu. Tetapi disebabkan ader lagi 2 orang pemenang hadiah saguhati yang belum meng emailkan butiran mereka kepada ku.., jadi kutangguhkan lah. Nak jimat minyak le citernya ni. Kata orang tu.., sekali jalan.

Namun...., tunggu punya tunggu. Mereka tak juga respon. So terpikir kat dalam hati..., tak pelah.., kirimkan dulu yang dah bagi detail. Bukan aper..., masa mula2 nak buat contest ni dulu...., aku dah berjanji ngan diri sendiri bahawa aku akan kirim kesemua hadiah2 yang aku janjikan kepada semua pemenang sebelum 2 minggu dari tarikh pengumuman pemenang.

 Yelah.., aku tak nak mereka rasa atau lalui apa yang aku lalui. Join contest orang..., tapi sampai sekarang ader lagi hadiah yang dijanjikan tak sampai2. Dah hampir 2 bulan keputusan contest atau GA dorang umumkan. Yang sedih tu..., aku dah tanya dorang pasal status penghantaran hadiah..., tapi sampai sekarang takde respon dari pihak penganjur. Sedih jugak le... Rasa tertipu pon ader. Tu pasal rasa serik nak join contest atau GA lagi. Tapi bila dah kena tag tu..., join ajelah.

Apa2 pon berikut ialah senarai nombor rujukan Serahan Pos Express. Ni untuk saguhati tau. Untuk tempat pertama hingga ke3 akan aku update selepas En. Hubby balik dari keje nanti. Dia yang antar p kesemua bungkusan dan sampul ke post office. Hehehe.. aku beli sampul je. Tak tau pulak Pos Ekspres ader jual kotak. Alih2 dah buat kotak sendiri. So, 1st hingga 3rd place..., tunggu ye. Don't worry, aku kirim ari ni jugak!!!

So this is it. Check it out:-

1. ZULIANA ZAINUDIN - LD12 771 915 5MY
2. NOR SYAHADA AHMAD - LD12 771 914 7MY
3. NUR DASHILA MOHD AKHIR - LD12 771 913 3MY
4. WAN SITI AFIDAH - LD12 771 912 0MY
5. NORZIELA HAMID - LD12 771 911 6MY

Dan yang ini khas untuk rakan sekutu contest yang banyak membantu melancarkan perjalanan contest sulung aku ni. Terima kasih yang tak terhingga. Harap2 sudilah menerima cenderahati yang tak seberapa dari mamy.
Ini nombor rujukan bonda ye... LD12 771 916 4MY . I love u sooo much!!!!

Kepada 2 orang lagi pemenang saguhati iaitu:-
1. Ummi AmnaAmzar
2. ummi

Dan pemenang Hadiah Khas Juri
1. Syakila

Ini panggilan terakhir anda ya. Aku dah p blog ketiga-tiga pemenang ini dan mengkhabarkan kemenangan mereka serta meminta mereka emailkan butiran seperti nama, alamat surat-menyurat dan no telefon secepat yang mungkin. Jika aku masih tidak menerima respon di email, 3 orang pemenang baru akan diumumkan pada 3 April 2011. So, no heart feeling ya.

Kepada semua yang bakal menerima hadiah, jika anda tidak menerima hadiah anda selepas 5 hari dari tarikh hari ini, sila beritahu saya secepat yang mungkin. Saya akan cuba rujuk ke Pos Malaysia kat sini.

5 comments:

rasp said...

risau je kan kalo org kata kita tak tepati janji....

ok sis...noted & tq so much....

Ummi AmnaAmzar said...

dah email kak..tqvm sbb tunggu...ummi sgt2 lama xonline,kalau online pun mybe ter miss result

syakila said...

maafkan saya ..saya dah emailkan pada 22mac yg lalu tak sangka tak diterima..patut ler hadiah tak sampai2..apapun saya dah email semula kejap tadi..maybe kesilapan teknikal maaf sekali lagi buat saudari ternanti2..(ayat jiwang tu..he..he..hee)

Unknown said...

rasp..., itulah yang paling akak risaukan.

Ummi AmnaAmzar..., Terima kasih sebab respon. Tak pe. Semua detail akak dah collect. Insya Allah, akan kirim on Monday (4/4/2011)

Syakilla.., ye ke? La..., mungkin masa tu ader error a.k.a kesilapan teknik. Terima kasih sebab email sekali lagi. Nanti akak akan tolong follow up ngan Rakan Sekutu Contest.

Unknown said...

Akak ader trima satu lagi email dari Azriyani. Rasanya ini email dari pemenang saguhati ummi. Terima kasih sebab sudi respon. Semua detail dah akak collect. HariIsnin depan (4/4/2011) baru akak kirim ye.

p/s: Haaaaa...lega. Akhirnya semua berakhir dengan baik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...