Thursday, March 31, 2011

NAK BUAT MACAM MANA NI?

As salam semua. Sekarang ni aku ader masalah. Sapa2 yang reti nak settle masalah aku ni... tolonglah gitau ye.

Macam ni. Sekarang ni follower aku dah hampir 300 orang. Pas tu bila orang len nak follow aku, tak dapat nak buat demikian sebab aku dah capai tahap maksimum & aku kena kuarkan beberapa orang follower dari senarai follower ku. Aiseymen..., mana bole macam tu. Aku sayang sume follower aku. Dan aku tak nak kuarkan mereka dari senarai. Pas tu, bilangan follower aku tu pandai pulak kurang atau tambah sendiri. Kejap 299.., kejap lagi 297 ader masa tepat2 300. Aku takde pon adjust apa2.

Kenapa tu hah?! Aku tengok orang len selamba je sampai 400 atau lebih ramai lagi follwer. Nak kena upgrade ke? Tapi macam mana? Apa yang nak di upgrade kan? Follower ke atau keseluruhan blog?

Hai pening aku! ADOI MAK TOLONG LAH  AKU NI!!!!

3 comments:

Jo Qusary said...

pelik jugak tu...

JaSSNaNi said...

oooo... tak tau akan berlaku camni ke? so far skrg ni blom cakap 150 pun.. tumpang sedey la.. nak tolong tak pandai.. sowiii..

Unknown said...

Jo.., memang pelik. Tak tau pulak kenapa.

JaSSNaNi..., hehehe tak pe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...