Sunday, February 13, 2011

SAGUHATI PUN BEST JUGAK



Ni kali ke3 aku dapat hadiah dalam kontest atau GA yang aku sertai. Kali ni "Titanic Contest" anjuran blogger PermataIbu . Terima kasih atas hadiah saguhati. Tak sabar nak tengok apa hadiah nya tu.

Apa2 pun aku amat bersyukur atas semua kenangan manis menjawab, menyertai dan memenangi ketiga2 contest dan GA anjuran blogger2:-
1. Aimi Syazwani - bmydania 1st Giveaway
2. Ka Ching PreLoved - Contest Foto Kiut
3. PermataIbu - Titanic Contest

Semoga, aku terus bernasib baik dalam contest2 atau GA yang sedang dan akan aku sertai pada masa hadapan.

Terima kasih kepada kengkawan blogger yang sudi tag aku, jemput join contest dan yang memberi sokongan moral. Kalau ader jemputan yang tak dapat aku penuhi, janganlah berkecil hati. Mungkin ader beberapa halangan yang tak dapat aku selesaikan atau kekurangan ilmu pengetahuan. Maafkan diri ini ye. Namun... jauh di sudut hati ini.....Anda semua memang THE BEST!!!!

4 comments:

anakibu said...

salam...pengumuman

tq tq krn join titanic contest pertama kami...walaupun tak berjaya memenangi hadiah utama kami family kembar 3 tetap menghadiahkan saguhati kpd penjoin2 contest kami....

sila ke....

http://permataibu407.blogspot.com/2011/02/siapa-yang-berjaya-didalam-titanic.html

jangan luper hantar maklumat lengkap kpd emel kami utk penghantaran hadiah.....

anakibu407@gmail.com

KERTAS A4 BLOG said...

tahniah! anda memang bertuah! senyummmmmmm :)

anakibu said...

my emel

anakibu407@gmail.com

Hidayati said...

anakibu... dah email dah. Please check ya. Anyway.., thanks.

Kertas A4 Blog..., Terima kasih. Nasib saja tu bah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...