Sunday, December 26, 2010

500 BLOG! AGENDA TERHANGAT 2010!

[banner-ben-3[5].jpg]

Baru je on line... Terpandang satu PENCARIAN terhangat anjuran BEN ASHAARI. Terasa rugi kalu tak mencuba. Maklumlah blog Ben ni bukan blog sembarangan. Ramai yang respek blog ni termasuk aku sendiri.
Menjelang beberapa hari tibanya tahun 2011, ini adalah agenda terhangat yang pernah berlaku dalam dunia siber umumnya dan dunia blog khasnya.

PENCARIAN 500 BLOG ni telah bermula tepat pukul 2 petang tadi (26.12.2010) dan akan berakhir pada pukul 2 petang esok (27.12.2010). Sesiapa pun boleh menyertai pencarian ini. CEPAT! Kita cuma ada 24 JAM sahaja.

Ni nak crita pasal diri aku balik. Dah lebih 11 tahun aku berumahtangga dengan suami ku yang dulunya adalah bestfriendku. Sebelum kahwin lagi banyak yang aku tau pasal dirinya. Aku dapat melihat dirinya secara telus begitu juga dengan dia kerana kami bukan bercinta. Kami bersahabat baik dan sering menjadi pendengar pada setiap masalah yang dihadapi. Kini aku bahagia disampingnya bersama-sama 5 orang cahaya mata kami.

Sebenarnya aku ni tak tau apa2 pasal blog sampailah diperkenalkan oleh adik ipar aku De' Elle Norizi . Pas tu aku terus jatuh cinta dengan dunia blog sebab bagi aku ia memenuhi kehendak aku untuk menulis dan membaca cerita2 orang lain yang tentunya banyak memberikan pengajaran hidup padaku. Cerita2 ku berkisar dalam lingkungan hidup ku dan aku sangat berharap kisah2 ku bukan sekadar menjadi halwa mata dan telinga, tapi sedikit sebanyak membantu menyelesaikan masalah yang berkaitan. Sesungguhnya yang buruk adalah dariku semata-mata dan yang baik semuanya dari yang Maha Esa.

6 comments:

de' Elle Norizi said...

good job.
good luck dear.

Hidayati said...

Lebih kurang pukul 12 semalam, mamy check list terkini senarai 500 blog Ben. Guess what..., ade nama mamy. Seronoknya. Baru cam tu pun mamy dah seronok giler.

de' Elle Norizi said...

bonda nye num yg ke 62..
tak tau ape BA nak buat 500 senarai nama tu ek.

Hidayati said...

Msmy nampak tu. Mamy yang ke 387. BA ni full of supprise. Kita tengok je nanti apa die nak wat ngan 500 blog tu.

Myra Ayreen said...

http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

Chakk Chakk ... laga laga pp dulu .. me datang Menjenguk .. sambil bace bace Entry yang very the buggy and buzz nih .. hehehe ..

hit me back okey dear ..

NotaGedik : Salah seorang dari segmen ni eh sayangs !

apisv2 said...

mengunjungi dan menggegarkan blog anda!
referral dari blog abg ben;D
nice blog;)
blog apisv2©

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...