Wednesday, November 14, 2012

SUKE MAKAN KEK?

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia.


Lama tak update blog. Hehehehe, Cuti2 sekolah ni sibuk plak ngan bisnes. Sejak beberapa bulan lalu mami, dah bergelar bussiness woman..chewahh. Alah bisnes kecik2 je. Oleh kerana mami ni suke masak & suke makan... anak2 pun dok layan sekali.., so dengan modal yang ader.., maka mami mulakan perniagaan online menjual premix (tepung segera) kek, puding, cupcakes, muffin dan macam2 lagi. Bukan tu je, mami juga ada produk door gift berupa mini cuppies dari cheese cake sampailah ke chocolate lava cake yang sangat sesuai untuk majlis kahwin, aqiqah atau birthday.

Mini Cheese Cake w/chocolate topping

Mini Cheese cake w/pelbagai topping

Syukur alhamdulillah.., sambutan amat menggalakkan khasnya di laman facebook CuteToe. Memang happening habis. Rezeki Allah Taala beri melimpah sekali kerana mami dapat memberi sedikit kemudahan kepada para pelanggan yang berada di Semenanjung yang berminat untuk membeli produk2 tepung kek mami dengan pengiriman terus dari ejen yang berada di Selamgor. Jadi dapatlah kita jimatkan kos pos. Alhamdulillah.

La ni mami ngah wat Tawaran Musim Perayaan kat laman blog & page dengan tawaran harga yang best sangat. Mungkin ader sedikit kelainan antara harga di blog & di page. Ini adalah kerana beberapa kos tambahan yang tidak dapat dielakkan. Tawaran kat Page lebih kepada mereka yang tinggal di Sabah & Sarawak, manakala harga kat blogshop adalah istimewa bagi mereka yang berada di Semenanjung.

So.., apalagi... jomlah serbu.

Lawati kami di:-

HMCuteToe @ facebook atau CuteToe blogshop

1 comment:

s h a said...

Menarik ni.boleh ricky2 utk doorgift sy nanti :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...