Friday, March 4, 2011

TAMBAHAN HADIAH "MY SLEEPING ANGEL CONTEST" (MESTI BACA!!)


As salam semua. Seperti yang dapat lihat diside bar blog ni, ader sederetan peserta2 My Sleeping Angel Contest. Setakat ni sudah mencecah 70 orang peserta yang menampilkan angel2 mereka masing2. Bukan aku je yang eksaited, rakan sekutu contest ni pun terlebih eksaited dengan sambutan yang diluar jangkaan kami. Jutaan terima kasih kami ucapkan.

Oleh kerana terlalu eksaited maka dengan ini aku sebagai pihak pengajur ingin mewar-warkan bahawa kami akan menambah hadiah2 untuk direbut oleh angel2 yang bertanding.

1. Hadiah saguhati telah ditambah dari 3 kepada 7 wall sticker yang amat menarik & sesuai untuk dekorasi dalaman rumah anda. Bermakna.., sekarang sudah ader 10 hadiah yang bakal di menangi. Wah.., semakin besar peluang anda membawa pulang hadiah2  yang di tawarkan.

2. Rakan Sekutu Contest , bermurah hati untuk memberikan Hadiah Khas Pilihan Juri kepada angel2 yang bertuah. Untuk makluman semua.., Hadiah Khas Pilihan Juri bukan untuk angel2 yang berjaya ke suku akhir.
Bermakna.., angel2 yang tidak tersenarai di peringkat tersebut tu nanti....., masih berpeluang memenangi hadiah MISTERI dari pihak Rakan Sekutu Contest

Jadik.. apa lagi...., moh ramai2 serbu contest ni.

6 comments:

Karisma Izzah said...

Alhamdulillah...

Semoga ade rezeki my angel dalam GA ni...

deqlis said...

wah seronoknya.....harap ada chance laa menang..!! dan gud luck sume..!

..m@m@ T0meLL.. said...

huhuhu..
klu meng ni mmg lorr best..

transformed housewife said...

wah banyak tu hadiah2. best! harap2 ada rezeki. hehe

H.U.S.M.Y.N.A said...

Ni ID Facebook saya...
http://www.facebook.com/husmyna (Husna Bt. Hassan)

Life Must Go On said...

ni id fb sya http://www.facebook.com/profile.php?id=100000543242876 (alya irdina nahwah)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...