Thursday, March 17, 2011

PENYAKIT MUSIM CUTI

Emmm.. nilah penyakit bila dah cuti sekolah. MAIN KOMPUTER! Terutama sekali anak aku yang jantan tu. Adoi mak.., kalau pasal berebut komputer... masyaAllah! Aku naik pening bila dorang bergilir2 nangis nak main komputer tu. Dulu masa ader sebijik je komputer kat rumah.., pandai pulak dorang toleran antara satu sama lain. La ni, dah tambah satu lagi komputer pasal mamy & dady tak menang tangan nak pakai komputer, dorang tak reti pulak nak tolak ansur. Hai pening aku dibuat dorang ni.






Yang paling kecik tu huh! Jangan terpedaya dengan wajahnya yang kiut & manja dia tu. Bila dah mula main Zombi Vs. Plant atau Feeding Frenzy...., jangan mimpilah kita ni nak pakai komputer. Siap membebel tu! Dasyat betul. Aku pun naik gerun bila tengok dia marah. Tak padan kecik!

Hai.... mereka ni lah warna2 dalam hidup aku. Adakalanya merah (marah), kadang tu biru (damai) dan berselang-seli pink (kasih sayang)..., mereka tetap ibarat pelangi yang menyinari kehidupan kami berdua.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...