Monday, February 21, 2011

GENAP SEMINGGU MY SLEEPING ANGEL CONTEST


Salam sejahtera kepada semua. Malam ni nak review pasal contestku yang sudah genap seminggu berlangsung. Setakat ini, sambutan amat3 memberangsangkan dengan penyertaan mencecah 40 peserta. Semua angel yang bertanding kiut2, lawa2 dan yang paling penting..., penuh dengan pose tido yang menarik.

Macam2 gelagat. Ader yang tertonggeng, ader yang macam power rangers, ader yang tido control ayu, ala2 sleeping beauty pon ader dan banyak lagi aksi2 menarik angel2 yang bertanding. Untuk melihat sendiri aksi menarik angel2 yang bertanding sila klik SINI.

Aku pasti pihak juri akan diserang sakit kepala kronik masa nak pilih yang terbaik antara yang terbaik. Apapun aku sebagai penganjur ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada blogger2 yang sudi meluangkan masa menyertai contest aku yang pertama ini.

Masih ader masa lagi untuk kengkawan semua bersama-sama memeriahkan My Sleeping Angel Contest . Ader banyak hadiah2 yang ditawarkan. Sekarang ni pon, aku terpikir nak tambah lagi hadiah2 tu..., pasal semua angel kiut2 belaka. Apa2 pon akan ku update lagi menjelang berakhirnya contest ini nanti.

"Sesungguhnya anak2 ibarat malaikat2 kecil yang indah dan menceriakan kehidupan mereka yang dewasa. Hargai dan sayangi mereka."

1 comment:

iManAzRaf said...

hehe.. harap2 lah bertuah.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...