Wednesday, February 2, 2011

3 DALAM 1

BABAK 1


Caca dah semakin pulih. Alhamdulillah. Selera makannya pun dah bertambah. Tapi hari ni aku masih tak benarkannya ke sekolah. Hanya nak pantau keadaannya. Terima kasih atas doa korang semua.

BABAK 2

Semalam perah otak nak cari idea. Rasa2 nak buat satu contest sempena birthday aku pada 16 Februari nanti. Tapi terpikir jugak.., birthday Qaseh pun dah dekat (9 Mac)... Emmm. Macam mana ni yah? Tajuk contest dah ader. Ia berkisar pasal kali pertama menonton wayang. Macam best kan? Tapi sebeum tu..., aku tak tau nak buat "sticky mood" pada n3 contest aku nanti. Sapa2 bole ajar aku tak? Pas tu... macam mana nak buat barner hah? Sifu2 di luar sana... tolong lah ajar murid baru ni. Pleaseeeeeee.

BABAK 3



Hari tu aku ader join segmen satu blogger yang buat beberapa soalan pasal TITANIC. Tapi aku dah tak ingat blogger mana satu buat tu? Tarikh tutup segment tu pada 10/2/2011. Yang buat aku tak ingat tu..., pasal tak payah buat n3, hanya jawab pada ruangan komen blogger tu je. Adoiiii.... kalut betul lah aku ni. Sapa2 yang tau atau ikut segmen blogger tu..... boleh tak gitau aku sapa blogger tu? Ni kira jejak kasih le ni. Korang sume yang baik hati...., TOLONG AKU YE.

5 comments:

[ibuLUNAZALEA] said...

Mamy,

1. alhamdulillah caca dasehat!
2. sticky post tuh, mamy post mcm biasa, then edit semula..kt option post tuh tukar date ke last day ga mamy tuh..ble set date & jam..banner pl, bonda buat pakai paint aje hri tuh..
3. tak silap kuiz titanic tuh kt blog permataibu407 (kembar 3 tuh, yg bapak dia askar kt lubnan)..klu tk silap bonda laaa..ada dlm list blog mamy blog tuh..

KakD said...

salam kak yang blogger buat contest pasal titanic tuh ni link die

http://permataibu407.blogspot.com/

hehehe

Unknown said...

Thnks a lot Elle & Diana..., dah dapat track balik contest Titanic tu. Kali ni takkan lupa lagi. Thank u again ya.

Bonda.., pakai paint tu aper? Meaningnya... kena amik gambar dulu ker pas tu baru edit. Tak reti ni. Ini ilmu baru.

Hanis MY said...

wah bestnyaa akak nk wat giveaway...tapi hanis pun tak reti sume bendalah tu huhu..kena catat dl diary brthday akak 16 feb nanti harao2 tak lupalah...

[ibuLUNAZALEA] said...

mamy: bonda ada email mamy..tips & cara..klu online ble kita chat kat YM or FB.

bukak paint dlu pon bole..atau amik file (gambar) yang mana nak edit tuk jdi banner tuh, mamy g klik kanan then klik 'open with -> paint'..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...