Friday, January 21, 2011

MACAM ARNAB

Petang ni nak citer pasal perangai aku yang suke sangat makan tauhu putih, tomato besar, lobak merah, tempeh dan petola mentah2. Kalau di masak aku makan gak tapi aku lebih suka kalau tak dimasak.

Aku mang suka makan tauhu putih tu. Tak yah masak pun tak pe. So, tiap kali husband beli tauhu... mesti banyak. Coz dia tau.., wife dia ni suke sangat makan tauhu + gula + air suam. Pas tu hancurkan tauhu tadi dalam gelas tu dan makan gitu je depan tv. Hihihih.... bagi aku mang sedap giler lah.

Sama gak ngan tomato besar.... uihhh merah, juicy dan masam2 manis.... sedap betul bila masuk ke mulut.
 Tempeh, lobak merah dan petola....yam yam... mang cukup sedap kalau tak dimasak. Husband selalu kata aku ni macam arnab. Hehehehe.... tak pe... arnab tu comel ape.

Bagi aku benda2 tu sume adalah snek yang lazat dan sihat. Yang penting sebelum makan, basuh bersih-bersih.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...