Saturday, January 8, 2011

JANGAN LUPA LIRIK LAGU TADIKA (HARI KE2 lagu ke2)

Tak sangka.. Untuk hari ni, lagu pertama dah der orang yang jawab dengan betul. Tahniah. Nak tau sapa dia? Nantikan N3 khas untuk pemenang JLLLT Hari ke2 lagu pertama ni malam nanti.

JLLLT hari ni di teruskan lagi dengan lagu kedua. Untuk makluman semua, ini adalah lagu yang terakhir untuk hari ni.

Tajuk lagu ni ITSY BITSY SPIDER. Dah sedia? Jom mulakan.!

Itsy bitsy spider...,
went up the water spout,
Down came the rain..,
and washed the spider out,
Out came the sun..,
______  ______ ______  ______  ______  ______

(6 tapak kosong diperlukan)

Sapa2 yang terer tu... jom lah teka. Selamat mencuba....!

2 comments:

Hanis MY said...

alamak spider spider ni sy tak nyanyi masa kecik dulu hehe..ok tak sabar nak baca jawapannya...

Hidayati said...

Tak pe my dear Hanis, nanti kita tengok sapa yang dapat jawab je...Sabarrrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...