Saturday, February 5, 2011

CONTEST 1: BILA SAYA MATI BY SISSYIRA @ EXPIRED DATE

IMG0131A

Masuk je ke blog, dah nampak diri di tag oleh Azwa Azee untuk menyertai satu contest yang buat aku ternganga seketika. Eh? Bila saya mati? Terkojut juga. Rupa2nya teka expired date produk kat atas tu. Apa2 pun aku nak ucapkan terima kasih pada Azwa Azee kerana sudi tag akak ye.

Oklah. Jom kita mulakan. Contest ni di anjurkan oleh Sissyira. Sapa2 yang berminat boleh menyertainya di SINI

Bah... susah ni tau... ok jawapanku muktamad:-
20. 07. 2013

Sekarang aku nak tag 2 orang untuk meneruskan perjuangan.
1. DeQdEq
2. nUmara

Semoga berjaya.

2 comments:

nUmara... said...

hehe.. mase untuk skodeng!!!! :p
thx kak...

sissyira said...

salam...

thanx joint =)

good luck yea =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...